Karta z sercem w konkursie na „Najładniejszą polską kartę 2017 roku”

Karta z sercem w konkursie na „Najładniejszą polską kartę 2017 roku”

Ruszyła nowa kampania reklamowa Banków Spółdzielczych SGB.  Jej hasłem jest „Odkryj wartość jednej złotówki w bankach spółdzielczych SGB”, a głównym przekazem wspólna oferta produktowa obejmująca prowadzenie rachunku, kartę zbliżeniową Mastercard „Karta z sercem” oraz dostęp do aplikacji mobilnej w ramach „Konta za Złotówkę”.

SGB-Bank SA zgłosił w tym roku kartę „Karta z sercem”, dostępną w ramach kampanii „Konto za Złotówkę”. Serdecznie zapraszamy wszystkich do głosowania na „Najładniejszą polską kartę 2017 roku”.

Przez najbliższy tydzień, do dnia 29 listopada br. włącznie – na stronie Konkursu umieszczona jest lista i wizerunki 6 kart zgłoszonych do tego konkursu przez kilka banków. Suma zebranych głosów zdecyduje o tym, która z prezentowanych kart uzyska tytuł „Najładniejszej polskiej karty 2017 roku” w kategorii nagroda publiczności.

Wśród osób biorących udział w głosowaniu – pod warunkiem podania danych kontaktowych po zagłosowaniu – organizator rozlosuje 3 karty wstępu na Konferencję Central European Digital Payments 2017, która odbędzie się w dniach 12-13 grudnia br. w Hotelu Novotel Warszawa Centrum.

Zapraszamy wszystkich do głosowania!