Dzień Bezpiecznego Internetu

Niezmiennie przypominamy – jeśli korzystasz z internetu, rób to przede wszystkim BEZPIECZNIE
- Nie otwieraj załączników w niespodziewanych mailach, jeśli nie wiesz co może w nich być.
- Nie klikaj w linki i nie pobieraj żadnych aplikacji, jeśli nie znasz nadawcy wiadomości.
- Zastanawia Cię wiadomość o dziwnym zamówieniu lub zaległej płatności? Zanim zrobisz to, do czego Cię namawia, skontaktuj się z biurem obsługi klienta firmy, która ją wysłała.
- Sprawdzaj adresy stron www, na których się logujesz, oraz ważność ich certyfikatów.
- Nigdy nie podawaj swoich danych osobowych oraz swojego loginu i hasła bankowego na niezaufanych stronach internetowych.
Jeśli coś budzi Twoją wątpliwość lub nie działa tak jak powinno, jak najszybciej skontaktuj się z infolinią naszego banku.
- dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów: 800 888 888 (bezpłatne połączenie) i 61 647 28 46 (połączenia z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora),
- w godzinach od 8:00 do 16:00 czynne są również telefony Banku: 65 5 370 006 oraz 65 5 370 090.