BLIK
BLIK: Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłacanie pieniędzy z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją Portfel SGB.
Gdzie znajdę BLIKA?
Klienci indywidualni mogą korzystać z BLIKA w aplikacji mobilnej SGB Mobile, klienci firmowi w aplikacji Portfel SGB. Obie aplikacje są dostępne dla telefonów z systemem Android i iOS. Możesz je pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.
W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:
SGB Mobile
Google Play
App store
Jak używać BLIKA?
Zapłacisz w internecie, w sklepie, szybko przelejesz komuś pieniądze lub wypłacisz z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.
www.youtube.com/embed/KDQKPIKR7g0
Przelewaj BLIKIEM na telefon
BLIKIEM w aplikacji SGB Mobile (klient indywidualny) szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.
- Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
- Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
- Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
- Do 500 zł jednorazowo
Korzystaj z płatności powtarzalnych BLIK
To innowacyjne rozwiązanie umożliwia wygodne i bezpieczne opłacanie cyklicznych zobowiązań, takich jak rachunki, abonamenty i subskrypcje. Płatności powtarzalne BLIK to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy cenią sobie prostotę i bezpieczeństwo w zarządzaniu własnymi finansami.
Jakie korzyści płyną dla użytkownika aplikacji SGB Mobile z uruchomienia Płatności powtarzalnych BLIK?
- Kontrola – wszystkie utworzone Płatności powtarzalne widoczne są w aplikacji bankowej.
- Bezpieczeństwo – zgoda na utworzenie Płatności powtarzalnej akceptowana jest przez użytkownika.
- Wygoda – płatności pobierane są automatycznie lub po potwierdzeniu zgodnie z umową ze sklepem lub usługodawcą.
Aby aktywować usługę płatności powtarzalnych BLIK, należy:
- Zaktualizować aplikację SGB Mobile do najnowszej wersji.
- Zalogować się i wygenerować kod BLIK.
- Na stronie sklepu lub usługodawcy wybrać „Płatności powtarzalne BLIK", wpisać kod BLIK.
- Potwierdzić kodem PIN płatność oraz aktywację Płatności powtarzalnej usługi.
BLIKUJ mądrze
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!
Dowiedz się więcej na www.sgb.pl/blik