Zadzwoń Napisz do nas Szukaj
Kursy walut Facebook

BLIK

BLIK: Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłacanie pieniędzy z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją Portfel SGB.

 

Gdzie znajdę BLIKA?

Klienci indywidualni mogą korzystać z BLIKA w aplikacji mobilnej SGB Mobile, klienci firmowi w aplikacji Portfel SGB. Obie aplikacje są dostępne dla telefonów z systemem Android i iOS. Możesz je pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.

W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:

SGB Mobile
Google Play
App store

Jak używać BLIKA?

Zapłacisz w internecie, w sklepie, szybko przelejesz komuś pieniądze lub wypłacisz z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.

www.youtube.com/embed/KDQKPIKR7g0

 

Przelewaj BLIKIEM na telefon
BLIKIEM w aplikacji SGB Mobile (klient indywidualny) szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.

  • Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
  • Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
  • Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
  • Do 500 zł jednorazowo

 

Korzystaj z płatności powtarzalnych BLIK

To innowacyjne rozwiązanie umożliwia wygodne i bezpieczne opłacanie cyklicznych zobowiązań, takich jak rachunki, abonamenty i subskrypcje. Płatności powtarzalne BLIK to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy cenią sobie prostotę i bezpieczeństwo w zarządzaniu własnymi finansami.

Jakie korzyści płyną dla użytkownika aplikacji SGB Mobile z uruchomienia Płatności powtarzalnych BLIK?

  • Kontrola – wszystkie utworzone Płatności powtarzalne widoczne są w aplikacji bankowej.
  • Bezpieczeństwo – zgoda na utworzenie Płatności powtarzalnej akceptowana jest przez użytkownika.
  • Wygoda – płatności pobierane są automatycznie lub po potwierdzeniu zgodnie z umową ze sklepem lub usługodawcą.

Aby aktywować usługę płatności powtarzalnych BLIK, należy:

  1. Zaktualizować aplikację SGB Mobile do najnowszej wersji.
  2. Zalogować się i wygenerować kod BLIK.
  3. Na stronie sklepu lub usługodawcy wybrać „Płatności powtarzalne BLIK", wpisać kod BLIK.
  4. Potwierdzić kodem PIN płatność oraz aktywację Płatności powtarzalnej usługi.

 

BLIKUJ mądrze

Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!

Dowiedz się więcej na www.sgb.pl/blik

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej oferty?

Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania!

przejdź do kontaktu